• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandrarkompis?

Tänkte vandra nånstans i höst, och letar efter nån som vill följa med på en kort tur. Vill gärna till Jämtland och Sylarna eller Härjedalen men kan även tänka mig närmare Sthlm om det är någon som har ett bra ställe. Kan troligtvis bara en långhelg pga jobb... Hör av dig!
 
Hej Lisa,
Funderar själv på en långhelg mot sylarna i höst. Vore helt klart roligt att slå följe. Hör av dig om du är intresserad.
 
Hej Lisa

Det låter ju inte alls omöjligt, kan även jag bara en långhelg pga arbete.Jämna helgere passar helt okej för min del, hör av dig om det finns intresse.

Mvh Heikki
 
Vad sägs om en tur i slutet på oktober? Sylarna med nattåg passar ju för en långhelg och vi slipper mygg och elände vid den tiden.
Men gärna tälttur för min del.

Eller har ni andra redan planerat någon tur?
 
jag är med!

om ni är på g att planera en vandring är jag jätteintresserad! jag vill komma iväg några dagar och har inte allt för många friluftsvänner som kan hänga på just nu!

har ni fått ihop nått?!

LINDA
 
höstlovet...

Jag hade tänkt dra till fjälls på höstlovet, vecka 44 25/10- 1/11. Ingen av mina komoisar jag har frågat har velat följa med *snyft*...
En helg är lite för kort för mig.

mvh
Rasmus
 
Låter lite intressant med en långhelg i fjällen. Nyfiken på hur det är så här sent...
Har ni någon plan? Plats för en till isåfall?

//Patrik
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Jag at work Vandrarkompis +50 2016 Reskompis 3
Vandrarkompis ;) Reskompis 6
Vandrarkompis Andorrra? Reskompis 0
humbug Vandrarkompis Reskompis 0
Vandrarkompis Reskompis 0

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...