Vättern runt

Vet ej om det är rätt forum eller lämplig frågeställning, men är det någon som ångrat sig om Vättern runt och vill sälja sin startplats? Hör av er i så fall till min adress under ´Profil`.

Kolla på Vätternrundans hemsida istället, de brukar ha köpes/säljes-annonser. Sen tror jag iofs att det är för tidigt att komma över "jag-har-ångrat-mig-biljetter", folk tror fortfarande att de hinner träna ;)

//Anders

Jäpp, veckorna före start brukar det finnas platser att köpa på bland annat http://www.puls.se/

Men Haskell, nog suger det mer efter Mont Ventoux eller Helvetet i norr?

ventoux21.jpg

/ G
[Ändrat av tigertamjaren 2004-03-17 kl 09:59]

Jag tränar!

Nä, något fransos-lopp lockar inte då det mer är en fråga om att hedra Vättern, på vilken jag paddlar och åker skridskor. Så jag bidar min tid för avhoppar-platser, alltmedan jag njuter av träningsdosen!(-:

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips