Har precis köpt ett Hilleberg nallo 2 gt ocn tänkte inhandla nån form av sovsäck...Nån som vet nån bra och extremt lätt sovsäck? Behöver inte vara vinteranpassad utan typ -5 räcker gott då det e på sommrarna jag tänkt använda den. Gärna rimligt pris också. Tar tacksamt emot tips o info../Robban.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
vad ska man ha för sovsäck på vandring
- Trådstartare serenade
- Start datum
ME Dreamcatcher är knappast lätt men extremt skön. Jag kör ochså UL men vissa grejer tycker jag inte man skall spara in vikt på.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Den finns i både dun och syntet. Jag har dunvarianten och köpte först deras lättaste variant dreamcatcher 300 men uppgraderade den (de har faktiskt en sådan otrolig garanti) till deras mellanvariant dreamcatcher 500 då jag frös lite i den förstnämda.
Hos Kg Jonson i solna handlade jag min för runt två lök. Finns även på sportkompaniet i sthlm.
Jag har också ett Nallo.
[Ändrat av crazy 2004-12-29 kl 02:06]
Hos Kg Jonson i solna handlade jag min för runt två lök. Finns även på sportkompaniet i sthlm.
Jag har också ett Nallo.
[Ändrat av crazy 2004-12-29 kl 02:06]
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg