Vad gör ni nu när vintern kommer?

I brist på fjäll, skidor eller isklättringsutrustning får man göra det bästa av vad man har: imorgon ska åkas pulka!

Eftersom man ändå är lite sugen på det där andra, finns det möjlighet att prova på isklättring utan att det kostar en förmögenhet på något sätt?
 
I brist på fjäll, skidor eller isklättringsutrustning får man göra det bästa av vad man har: imorgon ska åkas pulka!

Eftersom man ändå är lite sugen på det där andra, finns det möjlighet att prova på isklättring utan att det kostar en förmögenhet på något sätt?

Ja, om du har sociala skillz ;) det vill säga att du lyckas låna ihop en utrustning. Av en händelse vet jag att Göteborgs klätterklubb har lite stuff till uthyrning. http://www.gbgkk.nu/?page_id=3
 
Trängslet träffen, eller vad det heter, kan väl vara ett utmärkt tillfälle att testa på om man är med i Stockholms klätterklubb? Brukar det inte dyka upp någon tråd här om det, när det börjar närma sig.

Googla eller sök på fejan annars, vet inte riktigt vart man hittar info numera..
 
Tack för svar, jag ska genast ta och kolla upp Trängslet-träffen. Annars var det ju väldigt överkomliga priser för hyra av utrustning Göteborgsklubben hade, tyvärr verkar inte Stockholms motsvarighet ha något liknande...
 
Tack för svar, jag ska genast ta och kolla upp Trängslet-träffen. Annars var det ju väldigt överkomliga priser för hyra av utrustning Göteborgsklubben hade, tyvärr verkar inte Stockholms motsvarighet ha något liknande...

Jodå, vi är bara lite dåliga på att annonsera det :) Hänger du med till trängslet (18-20 januari) så finns det prylar att låna på plats.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.