Finns en del jag inte tål, men som jag också skriv i ett svar är att jag inte kan lista varje produkt som innehåller något jag inte tål. Det borde räcka att skriva "jag tål inte mjölkprotein" och inte få förslaget "hårdost" eller? För i mitt umgänge vet folk att ost tillverkat på mjölk. Likväl att bröd innehåller gluten. På det har jag förtydligat och påpekat när jag inte tålt en del av förslagen, sen kommer ett nytt likadant några timmar/dagar senare. Då tröttnar man ganska fort faktiskt.Men du svarar ju inte på frågor. Det är inte så lätt att komma med förslag när det är en massa du inte tål, men vi vet inte exakt vad. Flera har ju bett dig klargöra det.
Det finns en heldel förslag i tråden som helt bortser från det basallergier jag nämnde i första början vilket gör att jag behöver påminna om det och så blir folk irriterade över det känns det som.
Hade någon gjort ett sånt här inlägg och jag givit mig in i den hade jag kollat upp mina förslag först och sätt om ts kan äta det eller ej. Annars gör det ju ingen nytta och får bara andra parten att bli irriterad för att folk inte kan ta till sig informationen.