Tursällskap påsk

Jag skulle riktigt gärna vilja dra iväg på en skidtur i påsk på någon fin led, men skulle gärna ha sällskap. Om någon känner samma sak så hör av er så kan vi diskutera vidare.

/Simon
 
Jag är på!!
Går gärna med pulka och tält, men är öppen för det mesta!
Mitt tursällskap har fått förhinder.. :)
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Under rubriken reskompis har jag skrivit in om min planerade tur Tarradalen med start(20/3) och stopp(27/3) i Kvikkjokk. Lite ovanligare att åka där jämfört med standardsträckorna på kungleden Abisko-Nikkaluokta-Vakkotavare, Saltoluokta-Kvikkjokk, Hemavan-Ammarnäs.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.