FB-gruppen vandrande solo/singel
Kanske ska be om ursäkt för att jag inte varit mer aktiv i denna tråden sedan jag startade Vandrande solo/singel för tre år sedan.
Som jag märker och har märkt är en röd tråd gällande ansökningarna är att folk inte läser informationssidan. Innan dem ansöker, (där all information om ansökningen står mm.) samt att det glöms eller missas att kort efter ansökan skickas det en ny notis till ansökaren om att denna ska svara på tre frågor om varför man vill bli insläppt i gruppen.
Dessa tre frågor är för att solla ut "riktiga ansökningar" från botar, fejkkonton och oseriösa ansökningar som kan förstöra eller dra ner upplevelsen för andra mer seriösa ansökare.
Blir man inte insläppt så beror det på tre grundläggande saker.
#Antingen har man inte svarat på frågorna.
#Svaren på frågorna är ofullständiga eller vaga så att det inte går att tyda ansökaren avsikter. (Ett barn ska inte behöva förstå svaren men det ska inte råda några tivel om vad ansökan gäller.)
#Man svarar inte på meddelandet man har fått skickat till sig via messenger. (Kan behövas göra en inställning för att man ska få en notis om att folk vill kontakta en. ((Kan även vara bra för senare bruk om någon finner en intressant i gruppen.)) Se under inställningar, meddelanden.)
Gruppen är till för alla som söker kontaktnät, vänner, trolovad, älskare, sambo, självfrände... Ja kärt barn har många namn. (Någon att dela sina intressen FRILUFTSMÄSSIGT) Helt enkelt.
Om det mot för modan inte händer något med din ansökan så kontakta admin för sidan. Sams-Adventures för korrigering och tillvägagångssätt.
Övrig information om gruppen hänvisar jag till gruppens egna informationssida. Där står både ett och annat som kan vara bra att ta del av innan, under och efter ansökan.
Äventyra "lugnt" 😎☕
Just det. En länk till gruppen.
https://www.facebook.com/groups/169015880188040/
//Sam's-Adventure aka Sam Andersson