Tredagars rundslinga med boende på vandrarhem? (Mellansverige)

Jag och en vän planerar att ge oss ut på en skön vandring under tre dagar, denna gång med lätt packning och vill då gärna testa att bo på vandrarhem. Har letat efter tips på nätet men hittar inget vettigt.
Då vi åker bil och gärna kommer tillbaka till bilen så är det någon rundslinga vi söker, ca 15km vandring per dag.

Någon som har tips?
 
Jag och en vän planerar att ge oss ut på en skön vandring under tre dagar, denna gång med lätt packning och vill då gärna testa att bo på vandrarhem. Har letat efter tips på nätet men hittar inget vettigt.
Då vi åker bil och gärna kommer tillbaka till bilen så är det någon rundslinga vi söker, ca 15km vandring per dag.

Någon som har tips?
Inte provat själv, men Gotaleden mellan Alingsås och Göteborg bör kunna erbjuda boende på många ställen och möjlighet att ta pendeltåget tillbaka till startpunkten: https://gotaleden.hoodin.com/
 
Jag har inte testat, men kollat in Malingsbo-Kloten-rundan för mina eventuella framtida vandringar. Det verkar finnas lite boenden, vet inte hur vandrarhemsaktiga de är men kanske värt att kolla?
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...