Träningskompisar i Västerås

Hejsan,

Jag har kommit in på högskolan i västerås för att läsa lite till eftersom arbetsmarknaden inte är den bästa.

Nu är det så att jag letar efter träningskompisar för att träna lite cykling, springning och så vidare.
Jag har i mina tankar att satsa på FEM nästa eller näst-nästa år och sen så får vi se.
Till att börja med så vill jag träna lite med nån eller några.

Med spring i kroppen!
Mathias

Träningskompisar..

Hej hej..

Håller också till i Västerås och försöker väl springa några mil i veckan alt rulla rullskidor.
Rocklundaskogen, Björnön el vägen mot Skultuna används flitigt..

Häng på om du vill.. Anna

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Samma här

Jag och två till multisportande kompisar brukar också träna i Västerås. Brukar bli inlines, MTB, och orienteing (med VSOK)
För cykling finns det bland annat Snakebites som tränar på söndagkvällarna från Orientalen. Vi är även ett gäng i VSOK (orienteringsklubben) som regelbundet brukar cykla och arrangera MTB-O tävlingar några gånger om året, vilket även det ofta ingår i multisporttävlingar.

Skulle vara kul om det finns några fler multisportare som brukar paddla. Blir ganska tråkigt att paddla ensam med multisportkajak...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips