Träningskompisar i Västerås

Hejsan,

Jag har kommit in på högskolan i västerås för att läsa lite till eftersom arbetsmarknaden inte är den bästa.

Nu är det så att jag letar efter träningskompisar för att träna lite cykling, springning och så vidare.
Jag har i mina tankar att satsa på FEM nästa eller näst-nästa år och sen så får vi se.
Till att börja med så vill jag träna lite med nån eller några.

Med spring i kroppen!
Mathias
 
Träningskompisar..

Hej hej..

Håller också till i Västerås och försöker väl springa några mil i veckan alt rulla rullskidor.
Rocklundaskogen, Björnön el vägen mot Skultuna används flitigt..

Häng på om du vill.. Anna
 
Samma här

Jag och två till multisportande kompisar brukar också träna i Västerås. Brukar bli inlines, MTB, och orienteing (med VSOK)
För cykling finns det bland annat Snakebites som tränar på söndagkvällarna från Orientalen. Vi är även ett gäng i VSOK (orienteringsklubben) som regelbundet brukar cykla och arrangera MTB-O tävlingar några gånger om året, vilket även det ofta ingår i multisporttävlingar.

Skulle vara kul om det finns några fler multisportare som brukar paddla. Blir ganska tråkigt att paddla ensam med multisportkajak...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.