• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompisar i Göteborg

Skatås fredag 15/7 ?

Är det nån som hänger på i Skatås ca 17.30 ? Afterski sen ? Eller jag menar afterwork eller så, fast nu har man ju semester. Whatever!

Häng på vettja !

Hörs !

Klas

gusklas13@student.gu.se
 
Jag är på! Springer gärna i skogen och simmar i sjöarna... Bor i stan så lite sällskap i Änggården (vardagar) eller Skatås (helger) skulle inte vara fel.
 
Hej!
Jag har precis upptäckt utsidan! Vad roligt att det finns så många friluftsintresserade i Göteborgsområdet. Jag har precis flyttat hit, kommer från Göteborg. Länken här verkar dock inte så uppdaterad. Springer ni fortfarande på tisdagar 17.30 med start vid stora klockan i Skatås? Vilka andra aktiviteter har ni på gång?
Hälsn Maria
 
Hej Maria!
Nej just nu har vi ingen bestämd tid, men annars är vi fyra killar som brukar springa ihop och annat. Det har faktiskt inte blivit så mycket annat friluftsigt även om vi är intresserade allihopa (segling, kajak, telemark, skidor, etc).
Men men, man vet aldrig, det kanske blir någon kajaktur tillsammans innan sommaren är över. Eller en ny fast springatid.
Säg till om du är intresserad av att hänga med i så fall. Det får gärna andra göra också. Eller komma med förslag.
Annars har jag för mig att jag såg en liknande tråd för friluftsfolk i Gbg för inte så länge sedan, men den hade du också hittat såg jag nu... :)

Jaja, hör av dig om du vill. Ha de gott. Gonatt...

/Erik
 
Hej!

Det vill jag gärna!

Jag kommer att vara borta i Dalarna nästa vecka men jag kan höra av mig veckan efter (7 aug och framåt) och se om ni har nå´t kul på gång eller om vi kan bestämma nå´t.
Hälsn Maria
 
Hej!
Inspirerad av en veckas danskurs i Dalarna längtar jag ut i naturen här i Göteborg. Är det någon som har lust med en löprunda eller nå´t annat kul?
Hälsn Maria
 
linda.maria; sa:
Hej!
Inspirerad av en veckas danskurs i Dalarna längtar jag ut i naturen här i Göteborg. Är det någon som har lust med en löprunda eller nå´t annat kul?
Hälsn Maria

Hejsan!

Jag hänger gärna med på en runda, höra av dig så kan vi bestämma när och var. Kan mejla på nilax76@spray.se

Ha de fint!
Niklas
 
linda.maria; sa:
Inspirerad av en veckas danskurs i Dalarna längtar jag ut i naturen här i Göteborg. Är det någon som har lust med en löprunda eller nå´t annat kul?
Hälsn Maria
Jag tränar 5-6 dagar i veckan och en "favorit" är att springa någon sträcka på Bohusleden, t.ex. Jonsered-Skatås eller Angereds kyrka-Skatås om man har mer tid på sig. Jonsered-Skatås går ju bra även på vardagkvällar ett bra tag till medan Angereds kyrka-Skatås passar bättre på helger.
Om jag springer själv så blir det vanligen Lindome-Gunnebo (alt. Delsjön) istället eftersom jag bor i Mölndal.
 
Hej!
jag hänger också gärna med en sväng.
Kan alla dagar utom tis å onsdag.

Kan springa från 17:00 och framåt.
Blir det i skatås?

Häls. Jonas
 
Nästkommande vecka är jag ledig så jag är med på en kvällsrunda. Måndag eller torsdag vore en ide? Så kan Jonas följa med också. Kanske även Fredrik? Sen är nästan hela tråden med :)
Ha de!!
Niklas
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
swanö MTB träningskompisar sökes i Stockholmsområdet Träffar 4
sannesso_algonet.se Träningskompisar i Växjö Träffar 0
FruNalleman Familjer runt Göteborg/Västra Götaland i vår? Träffar 0
utsidan2007 Friluftsvänner i Göteborg Träffar 30
Newlin Adventurers’ Gathering, Göteborg 12 Nov Träffar 0
thejon02 Friluftsfamilj i Göteborg Träffar 5
krigholm Tälta kring Göteborg Träffar 0
Hannahh Vänner Göteborg Träffar 8
tavce Singlar i Göteborg Träffar 5
Rootfruit Föräldralediga geocachare i Göteborg? Träffar 0
Lilla Blå Midsommar 2010 Göteborg Träffar 0
Christian1 Cykeltur havet (Göteborg) 1:e Juni Träffar 1
Christian1 Cykeltur 25:e Maj Göteborg Träffar 0
Christian1 Cykeltur Göteborg 19:e Maj Träffar 1
Charlotta Rodéhn dagstur göteborg Träffar 3
Cremytos Vildmarksmarschen, Göteborg - Borås Träffar 12
vkll Kvällsvandring 26/1, Göteborg Träffar 2
EmiliaT Friluftsintresserade par i Göteborg Träffar 0
solvindvatten Nybörjar-MTB i Göteborg? Träffar 2
Sjobbe Vandring Göteborg sön 6 april? Träffar 4
stespa Vandringar runt Göteborg i vår/sommar Träffar 36
crillegbg fiske kompis i göteborg Träffar 0
Lilla Blå Skridskor i Göteborg Träffar 14
flyer någon äventyrlig ung människa runt göteborg? Träffar 0
linangbg Aktiv i Göteborg i höst? Träffar 121
tjingeling Vandring i Delsjöområdet den 6 juni (Göteborg) Träffar 14
Jennisan_82 Aktivitets kompis runt Göteborg-Kungsbacka? Träffar 17
Tubben Nya vänner i Göteborg Träffar 0
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18
martinanderssson Vandring göteborg? Träffar 5
Michel.B Ny mailinglista för friluftsintresserade runt Göteborg Träffar 2
Bivack Friluftsliv runt Göteborg Träffar 21
Michel.B Vandringssällskap i Göteborg Träffar 4
Landcruiser Tur-/Klättrekompiss i Göteborg? Träffar 6
fredric_verklig.se Träningskompis i Göteborg (Öster) Träffar 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.