gundj; sa:Avundsjukan gräver stora hål i magen
Lycka till o hoppas det blir riktigt jäkla kallt så du får hugga mycket ved, det är nyttigt.
Ved värmer många gånger ... huggas, kapas, klyvas, bäras in mm mm ... slutligen ska askan ut också
gundj; sa:Avundsjukan gräver stora hål i magen
Lycka till o hoppas det blir riktigt jäkla kallt så du får hugga mycket ved, det är nyttigt.
chinerunner; sa:![]()
Här bor jag nu
Äntligen fri
Lev väl!
Patrik
Har varit borta från Utsidan ganska länge men eftesom jag sitter i en lägenhet i kalla söderns så har jag ju inget liv. Så jag läste denna långa tråd först i går och bler imponerad över torpviljan. Roligt att du fick dig ett, en annan är ju uppvuxen med vedspis och isrosor i fönstren i ett kronotorp i Torndedalen. Hoppas harren smakade ...chinerunner; sa:Är inne i Jokkmokk nu.
Lånar en dator hära.
Vaknade halv sex i morse, gjore upp eld i spisen, tog mig ner till älven ock kastade ut en vit jig.
*bang* en harr högg på första kastet.
Den var god.
Lev väl!
Patrik
12799; sa:Varför väljer du att delge oss denna information gång på gång? Vareviga dag när man vill läsa ett nytt inlägg hittar man något äldre inlägg som postats om och om igen. Kul att du ska flytta till ett torp! Hoppas att det saknar uppkoppling så vi slipper ditt tjat!