Torka mat i Airfryer.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Så klart! jag åt ju upp det så snart det var klart.

Kan verkligen rekommendera hjärta. Men man kanske ska gilla det även otorkat. Smaken blev kraftigare, lite viltkaraktär nästan. Det var lamm och nöt jag testade med. Både blev mumsigt.

Det är ingen skillnad alls mer än storleken.
Airfryern är betydligt mindre än en varmluftsugn, vi har kollat upp det i vintras när vi skulle köpa en airfryer.

Det blev inget köp för vår varmluftsugn har exakt samma funktioner och vi behöver inte fler köksmaskiner som bara ligger och tar plats.

vår yngsta dotter har köpt en airfryer och av det vi har provsmakat så blir allting mer krispigt tillagat jämfört med vår supermoderna varmluftsugn, så han på Elgiganten som påstod att vår varmluftsugn är lika bra som en airfryer hade helt fel.

Vi har nu också köpt en airfryer och är riktigt nöjd med krispigheten på all mat som tillagas i den.
Så en svindyr varmluftsugn är absolut inte lika bra!!

vår yngsta dotter har köpt en airfryer och av det vi har provsmakat så blir allting mer krispigt tillagat jämfört med vår supermoderna varmluftsugn, så han på Elgiganten som påstod att vår varmluftsugn är lika bra som en airfryer hade helt fel.

Vi har nu också köpt en airfryer och är riktigt nöjd med krispigheten på all mat som tillagas i den.
Så en svindyr varmluftsugn är absolut inte lika bra!!
Då behöver jag alltså inte investera i en dyr varmluftsugn.

En airfryer kanske kan passa som ersättning för ugn,
Men för att torka mat är en svamptork både bättre och billigare.
Frysta Pommes blir tex bättre i vanlig ugn.
Kycklingklubbor blir lyckade i vissa airfryers.
Både pommes o kycklingklubbor blir bättre i fritös. Billigare än en airfryer.
Att det säljs många airfryers beror på nyhetens behag och marknadsföring.
Du kan få både fritös och svamptork billigare än airfryern.

/John

En airfryer kanske kan passa som ersättning för ugn,
Men för att torka mat är en svamptork både bättre och billigare.
Frysta Pommes blir tex bättre i vanlig ugn.
Kycklingklubbor blir lyckade i vissa airfryers.
Både pommes o kycklingklubbor blir bättre i fritös. Billigare än en airfryer.
Att det säljs många airfryers beror på nyhetens behag och marknadsföring.
Du kan få både fritös och svamptork billigare än airfryern.

/John
Nu har jag redan köpt den. Och att en svamptork skulle vara bättre är jag skeptisk till. Och pommes blir inte bättre i ugn än i en airfryer.

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips