TomTom 2 Navigator Scandinavia

Kan man installera US-kartor?

Funderar på att köpa TomTom 2 Navigator Scandinavia. Men eftersom jag snart åker till USA funderar jag på om det går att installera amerikanska citykartor i den? Försökte kolla på TomToms webbsida, men det verkade inte så där. Någon som provat?

Tack, Eva

Garmin Vista; sa:
Kan man använda denna till Palm Tungsten ?

Eller är det andra programm som är till palm ?

Redknows har två paket som funkar till Palm, ett med blåtands GPS och ett med "sladd" GPS... Båda med Map Sonic navigeringsprogramvara och hållare. Köpte min på SIBA men den finns typ överallt; Dustin och HandIT mm. Sök på redknows i respektives webshop.
Jag är iaf nöjd med min (köpte i paket med Palm T2)

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips