TomTom 2 Navigator Scandinavia

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Kan man installera US-kartor?

Funderar på att köpa TomTom 2 Navigator Scandinavia. Men eftersom jag snart åker till USA funderar jag på om det går att installera amerikanska citykartor i den? Försökte kolla på TomToms webbsida, men det verkade inte så där. Någon som provat?

Tack, Eva

Garmin Vista; sa:
Kan man använda denna till Palm Tungsten ?

Eller är det andra programm som är till palm ?

Redknows har två paket som funkar till Palm, ett med blåtands GPS och ett med "sladd" GPS... Båda med Map Sonic navigeringsprogramvara och hållare. Köpte min på SIBA men den finns typ överallt; Dustin och HandIT mm. Sök på redknows i respektives webshop.
Jag är iaf nöjd med min (köpte i paket med Palm T2)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips