Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan. Om du inte vill slå av annons­blockering kan du istället stödja oss genom att teckna ett Plusmedlemskap - då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!

TomTom 2 Navigator Scandinavia

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kan man installera US-kartor?

Funderar på att köpa TomTom 2 Navigator Scandinavia. Men eftersom jag snart åker till USA funderar jag på om det går att installera amerikanska citykartor i den? Försökte kolla på TomToms webbsida, men det verkade inte så där. Någon som provat?

Tack, Eva

Garmin Vista; sa:
Kan man använda denna till Palm Tungsten ?

Eller är det andra programm som är till palm ?

Redknows har två paket som funkar till Palm, ett med blåtands GPS och ett med "sladd" GPS... Båda med Map Sonic navigeringsprogramvara och hållare. Köpte min på SIBA men den finns typ överallt; Dustin och HandIT mm. Sök på redknows i respektives webshop.
Jag är iaf nöjd med min (köpte i paket med Palm T2)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips