• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Töntigt nr 2

Jag tror att det är en del här som skriver olika inlägg bara för att reta upp läsarna, så att antalet lästräffar och svar ska bli så höga som möjligt. Jag tror att de personer som gör det får en kick av det. Jag tror att de är sådana personer som känner sig små, osäkra och känner att det är ingen som lyssnar på dem.
 
Nej nu...

Nu retade du allt upp mig. Och så fick du en extra lästräff och ett svar också ;-)

Allvarligt talat: Det är något som bara är att acceptera på fria forum. Det fungerar ju precis likadant i vanliga samtal: nu och då flippar någon ut och säger saker som inte har med ämnet att göra. Ibland hänger andra på och allt spårar ur. Enda skillnaden är att ingen för protokoll.

Det kanske inte är så konstruktivt, men livet vore väldigt tråkigt om vi alltid var konstruktiva.

Det vore mycket mycket värre om ingen läste eller kommenterade, än om en och annan kommenterar på ett "felaktigt" sätt.
 
Hela syftet med ett forum är väl trots allt att få andra synpunkter på saker, i alla fall lägger jag in trådar på saker jag skulle vilja ha andras erfarenheter och råd om.
 
Palle Olsson; sa:
Jag tror att det är en del här som skriver olika inlägg bara för att reta upp läsarna. Jag tror att de är sådana personer som känner sig små, osäkra och känner att det är ingen som lyssnar på dem.

Gå hem till mamma och gråt då!


(bäst att jag trycker dit en sån här greja för säkerhets skull: ;))
 
Palle Olsson; sa:
Jag tror att det är en del här som skriver olika inlägg bara för att reta upp läsarna, så att antalet lästräffar och svar ska bli så höga som möjligt. Jag tror att de personer som gör det får en kick av det. Jag tror att de är sådana personer som känner sig små, osäkra och känner att det är ingen som lyssnar på dem.

Är du en sådan person :)?
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.