Tips! Världens lättaste toppmonterade gaskök!

Jag tänkte bara passa på att tipsa om detta otroligt lätta gaskök. Prefekt för oss som vill banta kilorna på ryggsäcken. Det väger bara 48 gram (!). Jag har varit ute på en vandring med köket och har bara gott att säga om det.

Har någon annan provat köket?

Jag använder det här köket också, är mycket nöjd med prestandan i förhållande till hur löjligt litet det är. MVH//Jonas

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det är inte möjligen så att du har någon koppling till packalätt skandinavien som du länkar till..?

//J

Stopp och belägg nu! Det hann ju faktiskt gå nästan tio hela minuter från att Dr.Rehn registrerade sig här på utsidan och att inlägget dök upp... :)

köket i soldatkök 09 är ett optimus lite, ta och googla på fire maple så hittar du lätt tillverkaren.
Likeheterna finns mellan köken.

Och om man läser Utsidans recensioner på Crux Lite så blir man nedstämd...jag vet, eftersom jag skrev en av dem ;).

...ryktesvägen lär även farbror grön ha en del problem med brännaren, tycks vara den del av soldatköket som oftast krånglar...

//J

Anmälde inlägget som reklam vilket det garanterat är. Liknar de där nötterna som skrev "Oj vad roligt det är med fiskefilmer. Hoppsan, här hittade jag en länk. Kan det vara nåt?". Inte bra reklam för packalatt.se att "missa" forumreglerna så grovt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips