Tips! Världens lättaste toppmonterade gaskök!

Jag tänkte bara passa på att tipsa om detta otroligt lätta gaskök. Prefekt för oss som vill banta kilorna på ryggsäcken. Det väger bara 48 gram (!). Jag har varit ute på en vandring med köket och har bara gott att säga om det.

Har någon annan provat köket?

Jag använder det här köket också, är mycket nöjd med prestandan i förhållande till hur löjligt litet det är. MVH//Jonas

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Det är inte möjligen så att du har någon koppling till packalätt skandinavien som du länkar till..?

//J

Stopp och belägg nu! Det hann ju faktiskt gå nästan tio hela minuter från att Dr.Rehn registrerade sig här på utsidan och att inlägget dök upp... :)

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
köket i soldatkök 09 är ett optimus lite, ta och googla på fire maple så hittar du lätt tillverkaren.
Likeheterna finns mellan köken.

Och om man läser Utsidans recensioner på Crux Lite så blir man nedstämd...jag vet, eftersom jag skrev en av dem ;).

...ryktesvägen lär även farbror grön ha en del problem med brännaren, tycks vara den del av soldatköket som oftast krånglar...

//J

Anmälde inlägget som reklam vilket det garanterat är. Liknar de där nötterna som skrev "Oj vad roligt det är med fiskefilmer. Hoppsan, här hittade jag en länk. Kan det vara nåt?". Inte bra reklam för packalatt.se att "missa" forumreglerna så grovt.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.