Se tangos svar till mig ovan. Man måste nog vara medlem.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tips på strumpor och sockor i ull?
- Trådstartare bico
- Start datum
Se tangos svar till mig ovan. Man måste nog vara medlem.
Men det finns ingen medlemsavgift för att bli medlem, kontakta deras kundtjänst för att bli medlem eller nappa på ett introduktionserbjudande.
/Patrik, som inte vet om de har värvarbonusar
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jorå. Välkomstpaket och allt. Ganska prisvärt om man behöver nån av grejerna.
http://www.pennanochsvardet.se/blimedlem/
Fast när man går vidare blir det lite skumt.
"Ja! Jag går med i upplevelseklubben Pennan & Svärdet och godkänner dess medlemsregler. Pennan & Svärdet har varken något köptvång, medlemsavgifter eller bindningstid. Det enda som du måste komma ihåg är att avbeställa förmånsboken om du inte vill ha den."
Nähä? Vad är de där 265 kronorna då? Och vilken förmånsbok? Avbeställa hur då? Var lite sugen på att gå med för det var två av grejerna jag ville ha och 265 vore ett billigt pris. Men nu blev jag tveksam.
"Ja! Jag går med i upplevelseklubben Pennan & Svärdet och godkänner dess medlemsregler. Pennan & Svärdet har varken något köptvång, medlemsavgifter eller bindningstid. Det enda som du måste komma ihåg är att avbeställa förmånsboken om du inte vill ha den."
Nähä? Vad är de där 265 kronorna då? Och vilken förmånsbok? Avbeställa hur då? Var lite sugen på att gå med för det var två av grejerna jag ville ha och 265 vore ett billigt pris. Men nu blev jag tveksam.
Senast ändrad:
Ursäkta om jag är petig, men när jag försöker så står det 296:-
Håller med, den summan är inte mycket för 4 varor, men det verkar lite skumt
Ja, 296 var det visst. Nej, trots att jag inte ens vill ha böckerna tycker jag det låter prisvärt.
Blev lite orolig att det är någons slags "månadens bok"-grej som man måste komma ihåg att avbeställa varje månad....
Och nåt sånt verkar det vara. Det står mer om man hovrar över de där blå patbubblorna i högerkanten. Det är hela tiden lite osäkert vad man ska avbeställa (på ett ställe står det att det är tidningen). Men den sista pratbubblan står äntligen att i varje nummer av tidningen presenteras en bok som man måste ta ställning till om man vill köpa eller inte. De påminner via mail (och SMS om man vill). Men det låter alldeles för jobbigt att hålla på med.
Blev lite orolig att det är någons slags "månadens bok"-grej som man måste komma ihåg att avbeställa varje månad....
Och nåt sånt verkar det vara. Det står mer om man hovrar över de där blå patbubblorna i högerkanten. Det är hela tiden lite osäkert vad man ska avbeställa (på ett ställe står det att det är tidningen). Men den sista pratbubblan står äntligen att i varje nummer av tidningen presenteras en bok som man måste ta ställning till om man vill köpa eller inte. De påminner via mail (och SMS om man vill). Men det låter alldeles för jobbigt att hålla på med.
Köptvång ska tolkas som att du framöver inte måste köpa ett visst antal böcker per år eller motsvarande. Det kan finnas i vissa bokklubbar men inte i SMB.
Förmånsbok är precis som i de flesta andra bokklubbar - varje gång en ny medlemstidning med böcker kommer (drygt en gång per månad i SMB) så är en ny bok utpekad som förmånsbok och den skickas till medlemmar tillsammans med räkning för den, om medlem inte avbeställer. Avbeställning görs enklast via webben. Om du vill kan du nog göra avbeställning med gammaldax papperspost också. Så fungerar alla bokklubbar jag varit med i.
/Patrik
Standardmygel med andra ord. Lever på medlemmar som glömmer att boka av. Gillar inte.
Gällande strumpor så har jag några par Bridgedale. En liner - cool max tror jag det var. Och två ullstrumpor. En tjockare och en tunnare, oklart om hur mycket ullen är uppblandad. Men lite gissar jag för de har hållit otroligt bra.
Gällande strumpor så har jag några par Bridgedale. En liner - cool max tror jag det var. Och två ullstrumpor. En tjockare och en tunnare, oklart om hur mycket ullen är uppblandad. Men lite gissar jag för de har hållit otroligt bra.
Det står iofs, lite diffust igen, att de rättar till misstag, både egna och andras. Men jag håller med. Blotta tanken på att hålla på och pyssla med det där får mig att bli trött. Synd, för de verkar ju ha en del fina grejer.
Det står iofs, lite diffust igen, att de rättar till misstag, både egna och andras. Men jag håller med. Blotta tanken på att hålla på och pyssla med det där får mig att bli trött. Synd, för de verkar ju ha en del fina grejer.
Jag är med i SMB och tycker inte det är så betungande. En gång i månaden får jag ett mejl med en länk som jag går in på, där finns en sammanfattning av månadens medlemsblad, jag klickar på artikeln om månadens förmånsbok och längst ned i artikeln svarar om jag vill beställa eller avbeställa. Thats it... Man har ca 2 veckor på sig att avbeställa efter att man fått mejlet.
Beror nog på hur man är lagd.
Beror nog på hur man är lagd.
Exakt!
Har nog minst 4 böcker som jag glömt avbeställa och åkte på att betala innan jag tog mig ur...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Var med i Månadens bok en period när det var nytt. Det erfarenheten räcker. 
Liknande trådar
- Svar
- 5
- Visningar
- 1 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg