Terra Nova Laser Competition

Hmm, svårt val. Hade velat haft ett grönt. Men jag måste ha mitt innan den 10:e juli så det är ju kört med grönt från Winwood. Rött hmm..

// Jocke
 
Det enda som gör mig lite tveksam till ett köp är kondensationsproblemen i TN Laser Comp... Läst en massa på nätet och Akto verkar vara ha betydligt mindre problem med kondens, genom den högt placerade ventilen.

Har ruggigt svårt att bestämma mig hur jag skall göra...

/Erik
 
Kan vi sammanställa våra önskemål i tråden? Då blir det nog enklare för alla att bestämma sig när lönen rullar in under veckan.

  • Joakim Ambrosson: TN Laser Comp färg?, Stockholm
  • EUV: TN Laser Comp färg?, Täby
  • daniel.jsn: TN Laser Comp färg?, Stockholm
  • haskell: TN Laser Comp rött, Mölndal
  • hannulan: TN Laser Comp färg?, Mölndal
  • Erik Svensson:?, Mölndal
 
Senast ändrad:
Jag har redan beställt ett grönt, får det imorgon eller på torsdag - jag ska iväg denna helg och kunde tyvärr inte vänta längre så ni får räkna bort mig.
 
Uppdaterad lista AFAIK:

  • Joakim Ambrosson: TN Laser Comp färg?, Stockholm
  • daniel.jsn: TN Laser Comp färg?, Stockholm
  • haskell: TN Laser Comp rött, Mölndal
  • hannulan: TN Laser Comp färg?, Mölndal
  • Erik Svensson:?, Mölndal
 
Laser Comp pris?

Hej, jag är klart intresserad av ett grönt Terra Nova Laser Comp.
Jag bor i Stockholm.

Vad är aktuella priset inkl frakt och när kan det levereras?

//Jalle
 
Uppdaterad lista AFAIK:
  • Joakim Ambrosson: 2st TN Laser Comp gröna, Stockholm
  • daniel.jsn: TN Laser Comp färg?, Stockholm
  • Jallur:TN Laser Comp grönt, Stockholm
  • haskell: TN Laser Comp rött, Mölndal
  • hannulan: TN Laser Comp färg?, Mölndal
 
Hej, jag är klart intresserad av ett grönt Terra Nova Laser Comp.
Jag bor i Stockholm.

Vad är aktuella priset inkl frakt och när kan det levereras?
Jag har skickat en ny fråga till Winwood Outdoor då jag råkade skicka mitt förra mail till en olämplig mailadress de inte kollar så ofta...

Med tanke på att alla utom jag verkar vilja ha fel färg (grönt) så kanske Winwood Outdoor inte är så optimalt alternativ. Jag tror dock att det finns risk att det kan vara ett generellt problem att få tag på en hög gröna tält om inte butiken har ett eget lager. De gröna verkar f.n. vara slut hos Terra Nova om jag förstår saken rätt...
http://www.terra-nova.co.uk/Product_Type/Tents/Superlite_Tents/Laser_Competition_GREEN.html
 
Dom har gröna på Springfield som nämns i början av tråden - fick precis mitt tält, ska ut och prova att slå upp det. :)
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.