Tågmat är alltid dålig eller dyr. Bättre att ta med mackor.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tåg
- Trådstartare skuggarvet
- Start datum
Vadå "eller"?
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Conex mat :-(
Har SJ sämre mat än Connex?
När jag senast var uppe var det ISS som tagit över matleveranserna och den mat som serverades och den obefintliga servicen av den utarbetade och begränsade personalresursen gjorde att familjen blev rejält kompenserad av researrangören (inte Connex) efteråt. Det kan bara bli bättre med SJ!
Med tanke på att ISS är storleverantör av färdigmat till många äldreboenden går mina tankar till de stackarna som inte har något alternativ.
/Dag
Om SJ tar över kan man räkna med ett sämre mat-utbud. Men kanske man kan få se på bio istället!
//Gustav\\
När jag senast var uppe var det ISS som tagit över matleveranserna och den mat som serverades och den obefintliga servicen av den utarbetade och begränsade personalresursen gjorde att familjen blev rejält kompenserad av researrangören (inte Connex) efteråt. Det kan bara bli bättre med SJ!
Med tanke på att ISS är storleverantör av färdigmat till många äldreboenden går mina tankar till de stackarna som inte har något alternativ.
/Dag
Gammaldags resemat som Piroger och matmuffins kan mycket väl ersätta plastigt långrest!
//J
//J
/Dag
Jag tyckte att SJ hade väldigt tråkiga och dyra smörgåsar i somras när jag åkte nattåget till Östersund. Förra året var jag inte alls besviken över Connex mat när jag åkte till Norrland.
//Gustav\\
Vadå "alltid"?
http://www.rovos.co.za/train.html
Har du legat av dig? tre timmar sen
Har du legat av dig? tre timmar sen![]()
Ibland försöker jag ha ett liv. Det går sådär....
Snälla Gustav.... inte kan det bli sämre än nu... det är praktiskt och teoretiskt omöjligt. Sommarens besök i "restaurang"vagnen var ett klart bottenmärke!!. Halvtinade inplastade smörgåsrullar till frukost och oinspirerande mickrad mat, som dessutom tog slut långt innan alla som ville äta fått något!Om SJ tar över kan man räkna med ett sämre mat-utbud.
//Gustav\\

Nygårdhs irrfärder i Fjällen
Liknande trådar
- Svar
- 69
- Visningar
- 34 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg