Stulen cannondale!

Sen har jag svårt att tro att den sortens människor som stjäl andras grejer bemödar sig med att leta upp friluftssajter för att bli av med godset. Oavsett vad man ser på TV, där den ena intelligenta tjuven efter den andre kokar ihop cunning plans, så är de med största sannolikhet en minoritet. IRL vet de förmodligen inte ens hur man registrerar ett konto, än mindre skriva ett svar.
De som postar på detta forumet hade snarare lagt ut en post om upphittad MTB, inte vart de ska bli av med en. Det är vad jag hoppas i varje fall.

Kolla annonsjterna, blocket, tradera etc. Om de nu vill bli av med den. Hur som helst lider jag med dig. Hoppas du inte går allt för mycket back på försäkring etc.

Idioter som inte kan låta andras prylar vara ifred!
 
Sälj av cykel

Det är jag som lagt ut annonsen här på utsidan gällande om någon butik köper MTB's. Cykeln gäller min egna Marin Cykel som jag köpt på cykelnetto och det har aboslut inget med ovanstående nämnda cykel att göra.
 
Polisen hittade cykeln under ett razzia i ett lägenhet som tillhör nån knarkar familj i Vällingby, Sthlm. Ett år efter.. Jag hade nog tur.

Tack iallafall!
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.