Stort knivintresse - välj din favoritkniv

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?
De där glasskåpen med vinklad display är fina, inbygd belysning, de sålde dylika när som en bosättningsbutik lade av förra året. De gick för en spottstyver. Affärsavvecklingsföretag och jurister som säljer butikerinredningar är tippsen.

De där glasskåpen med vinklad display är fina, inbygd belysning, de sålde dylika när som en bosättningsbutik lade av förra året. De gick för en spottstyver. Affärsavvecklingsföretag och jurister som säljer butikerinredningar är tippsen.
Glasskåpen faller bort pga för lite utrymme. Butiksinredningsskåp är däremot en bra idé. Tyvärr kan jag nog få svårt att få plats med något i den vägen. Min lägenhet är dessvärre inte så stor.

~Paul~

Ja, jag passade på och köpte två stycken. De ligger och skräpar här nånstans :).

~Paul~

Man kan inte hinna med att använda allt man samlar på sig.
Hos mig ligger det en oanvänd HK9 och skräpar i gömmorna.
Jag hade en TK5 men den lever vidare hos en av familjens ungdomar.

En annan av pojkarna fick en Idun med skaft av Rosewood i julklapp efter att ha varit uppe på Kebnekaise's sydtopp förra hösten.
Värt en premie tyckte jag.

Mikael

re

Här Paul har jag gjort ett kaffe bord som kniv display. Monterade in spotlights.

ett-148.jpg

Här en kniv av lignum vitae jag vet du gillar Paul :)
TV-193.jpg

Fällkniven bröder jag gjort en gång. Vet inte om jag visat dessa

ett-178.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips