Sitter flatbilds Tvn på andra sidan?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
re
Heh heh... I den där högen av verktyg kan man säker hitta något som funkar som ögon öppnare också
Fanns det ögon öppnare på den också? Jag såg bara konservöppnaren![]()
Heh heh... I den där högen av verktyg kan man säker hitta något som funkar som ögon öppnare också
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
re
Riktigt fint alster.
Dem lilla ricasson är helt ok för mig. Lättare att skärpa upp eggen utan att komma åt skaftet o göra fula märken av misstag.
Riktigt fint alster.
Dem lilla ricasson är helt ok för mig. Lättare att skärpa upp eggen utan att komma åt skaftet o göra fula märken av misstag.
Haha, du talar ur tillverkarens sida och undertecknad ur användarens ditoRiktigt fint alster.
Dem lilla ricasson är helt ok för mig. Lättare att skärpa upp eggen utan att komma åt skaftet o göra fula märken av misstag.![]()
~Paul~
re
Visst är det så. Självklart
Visst är det så. Självklart
Momentet bör alltid ses ur brukarens synvinkel. Fick tillverkarna bestämma skulle inte mycket fungera
Haha, benägen att hålla med.Momentet bör alltid ses ur brukarens synvinkel. Fick tillverkarna bestämma skulle inte mycket fungera![]()
~Paul~
re
En tillverkare måste också ha de som vill ha dem annars är det ingen ide att göra dem
En tillverkare måste också ha de som vill ha dem annars är det ingen ide att göra dem
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg