Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
re
Räknar man värdet på alla knivar Depaul har så är dem värda mycket mer än de några Randalls jag har iallafall
O garanterat en del rariteter där också
Trailblazern ser jäkligt trevlig ut o haft funderingar runt den men den får vänta. Nästa jag håller på att snoka efter är en äldre mod 2 i fint skick som jag kanske redan har fått napp på. Jag hoppas jag lyckas ro den affären i hamn.
Om du vill Paul så kan jag kanske höra mig för om en trailblazer om du vill. ?
mvh Kimmo
Räknar man värdet på alla knivar Depaul har så är dem värda mycket mer än de några Randalls jag har iallafall
Trailblazern ser jäkligt trevlig ut o haft funderingar runt den men den får vänta. Nästa jag håller på att snoka efter är en äldre mod 2 i fint skick som jag kanske redan har fått napp på. Jag hoppas jag lyckas ro den affären i hamn.
mvh Kimmo
Senast ändrad:
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Oj, det var mycket vänligt!! Tack, gärna.Räknar man värdet på alla knivar Depaul har så är dem värda mycket mer än de några Randalls jag har iallafall
mvh Kimmo
Jasså, du är ute och fiskar efter en 2-a. Också fina! Fasen, man blir helt snurrig. Vill ha allt!
~Paul~
Fast restlager finns lite överallt på näten. Bl a här: http://www.tacticalandhuntinggear.n...64&CartID=63387CAC-A30E-451B-273A4938717AEF76Är det någon som vet var man kan få tag på en Ka Bar Impact Spear Point? Produktionen lades ner 2007 tydligen..
~Paul~
re
Hej depaul.
Då drar jag ut lite trådar så får vi se
Joo, det är ju så att man vill ha det mesta men min plombok säger nej och min tvåbenta regerings chef här hemma heh heh...
Modell 2 an är lite annorlunda så det är därför jag vill ha en sådan. Mitt mål är att en vacker dag ha
de tio första modellerna av Randall. Helst de lite äldre men det tar tid. har inte bråttom så det kommer förhoppningsvis med tiden.
Hej depaul.
Då drar jag ut lite trådar så får vi se
Joo, det är ju så att man vill ha det mesta men min plombok säger nej och min tvåbenta regerings chef här hemma heh heh...
Modell 2 an är lite annorlunda så det är därför jag vill ha en sådan. Mitt mål är att en vacker dag ha
de tio första modellerna av Randall. Helst de lite äldre men det tar tid. har inte bråttom så det kommer förhoppningsvis med tiden.
re
Hoppas det.
Det värsta är att man lär väl inte stanna med dem
Sen blir det modellerna efter det o det o det....
Nåja, ungarna får något att ärva kanske.
Hoppas det.
Det värsta är att man lär väl inte stanna med dem
Nåja, ungarna får något att ärva kanske.
Precis så resonerar jag med.Nåja, ungarna får något att ärva kanske.
~Paul~
re
Hah hah , joo det är sant. Kan man säga det om fruar också ? heh heh..... Tur att hon är i köket o inte ser vad jag skriver
Hah hah , joo det är sant. Kan man säga det om fruar också ? heh heh..... Tur att hon är i köket o inte ser vad jag skriver
re
Paul, du har pm
Paul, du har pm
Hah hah , joo det är sant. Kan man säga det om fruar också ? heh heh..... Tur att hon är i köket o inte ser vad jag skriver![]()
oj oj , nu var du ut på djupt vatten, he he
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg