e
DePaul, har du någon Randall i gömmorna?? Skulle vara kul att se fler bilder på Randalls. Kanske någon annan har ??
DePaul, har du någon Randall i gömmorna?? Skulle vara kul att se fler bilder på Randalls. Kanske någon annan har ??
Ja, det är ju en variant. Jag har tyvärr, pga min boendesituation inte samma möjligheterJoo, det är dem för min plånbok också men jag har haft lite tur. Folk som vill byta mot custom knivar jag gör, speciellt jenkkare. Passar på att göra bytesaffärer för att få en del av rariteterna.
På det här sättet kostar det mig bara material men mest arbets tid o det gör inget då jag gör det för att det är roligt.![]()
Det var en fin iisakki järvenpääSer ur att ha några år på nacken. Slidan är jag tveksam till om den är lika gammal. Vet inte om du ska göra så mycket med kniven mer än låta den vara, om du tänker på framtida värden men ska du ha den som egen användare då är det bara att köra på
Tack för bilderna.
mvh Kimmo Lilja
Lite lurigt. Slidan har ju knappar med logo. Dessa avskaffades på en del modeller på 70-talet. Av denna anledning antog jag att modellen var från en period innan detta. Det kan försås vara ett hopplock. Det är inte allt för ovanligt.Tackar men undrar kan den verkligen vara så gammal?? Orange slip sten o slidan verkar nyare tycker jag men jag vet inte. Tänkte att orange slipstenar brukar vara från 70 talet o nyare. Har jag fel? är lite osäker på detta.