Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
re
Tackar Depaul.
Du brukar inte tappa tuppkammen
Alltid kul med lite frågesport.
Tackar Depaul.
Du brukar inte tappa tuppkammen
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Bladlängden är väl ca 8,6 cm?
~Paul~
Intressant för modellen ser ju ut som en 5" och den leveras oxså med bryne i slidan. Men Paul menar att så mycket som 125-86=39 mm försvinner till fingerhålet framför parerstången. Eller förstår jag fel?
re
Visst är det så. beror på vart man mäter ifrån. Blad längden på denna är ca 10 cm om jag förståt det rätt av säljaren men det beror nog på vart man mäter ifrån.
mvh Kimmo
Visst är det så. beror på vart man mäter ifrån. Blad längden på denna är ca 10 cm om jag förståt det rätt av säljaren men det beror nog på vart man mäter ifrån.
mvh Kimmo
re
Heh heh.... löjligt stora ricasson o choilen.
De har ett syfte o det vet du om Paul 
Heh heh.... löjligt stora ricasson o choilen.
Jo, det sägs så. Personligen har jag aldrig känt behov av dem.Heh heh.... löjligt stora ricasson o choilen.De har ett syfte o det vet du om Paul
![]()
~Paul~
re
Det är en annan historia
Det är en annan historia
re
Visst är det så. Vad som är bra för någon annan är inte bra för någon annan.
Det är bara bra med olika synpunkter på diverse knivar för det öppnar nya tankar osv....
Visst är det så. Vad som är bra för någon annan är inte bra för någon annan.
Det är bara bra med olika synpunkter på diverse knivar för det öppnar nya tankar osv....
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg