Sovsäck från Roberts Outdoor Equipment

avslutad210712

Gäst
Undrar

om Roman på Robert's är tankeläsare för förra gången jag inte fick svar på email så kom det ett svar bara någon timme efter det att jag hade haft en fundering här på utsidan.

I går funderade jag över leveranstiden och gissa vad som låg i inkorgen på jobbet i morse. Just det - två sovsäckar. Nej så långt har tekniken inte kommit men i alla fall ett email att nu har säckarna gått iväg i förrgår.

Undrar om inte Roman har en svensk bulvan som sitter och läser Utsidan och väntar med att svara bara för att se hur länge mina nerver håller.

Och dessutom har jag x antal kronor i form av skatteåterbäring att spendera, på tex liggunderlag, som också damp ner på mitt konto idag.

En del dagar är bättre än andra även om nu vädret lämnar en hel del i övrigt att önska.
[Ändrat av avslutad210712 2006-06-09 kl 06:48]

Om Romans bulvan gör sitt jobb får du ett erbjudande du inte kan motstå, när det nu går att läsa här att du har pengar över!

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

avslutad210712

Gäst
J*vlar det tänkte jag inte på :)

Fast nuuuuuuuuuuu sitter jag och tittar på de nya säckarna. Efter allt strul jag hade med ryggsäcken känns det skönt att det inte strulade med sovsäckarna. Man lär sig att köper man inte hyllvara så får man lov att ge sig till tåls.

Nordesjö; sa:
Ja, det är ju det där extra joxet som gör Robertsköpet spännande, och ger oss Robertsägare lite extra äventyrlig glans.
Ack ack ack... den riktige connoisseuren åker ju förstås till Robert's fabrik (ett garage i utkanten av Gdynia, fullt med huckleförsedda babusjkas som syr i hundra knyck) och träffar högvälborne Mr Robert, provligger hans sovsäckar och betalar kontant (man tar ut sina Zloty i en bank alldeles bredvid det lilla snabbköpet en km från Roberts garage/kontor).

Om man är connoisseur, alltså.

avslutad210712; sa:
Det hade schweingaard kunnat intyga men efter det att han har lämnat Luleå för att programmera i ett mycket mystiskt språk är jag inte så säker på hans mentala tillstånd längre *S*

Hahaha! Mitt mentala tillstånd finns alltid orsak att diskutera :D Det mystiska språket är färdigprogrammerat, nu fipplar jag med styrsystem på ett känt svensk jakt, attack och spaningsflygplan ;)
Hälsa alla andra, jag har försökt skicka mail, men det verkar inte gått fram.
/nisse

Jag hade strul med att banken missade att överföra mina pengar (och Roman sade inte att han inte fått pengarna förrän jag frågade var min sovsäck var...).
Kan vara värt att kolla upp :)
Men ett par veckor kan man nog vänta.

Nordesjö; sa:
Jag hade strul med att banken missade att överföra mina pengar (och Roman sade inte att han inte fått pengarna förrän jag frågade var min sovsäck var...).
Kan vara värt att kolla upp :)
Men ett par veckor kan man nog vänta.

Fast jag ser ju att pengarna överförts, eller iaf försvunnit från mitt konto... om det nu betyder att Roman fått dom vet jag ju iofs inte ;) Den som lever får se :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips