Söker utmanade väg i Svenska fjällen

Vill du ha en utmaning? Hämta en röding i Lilla Våndsjön, väster om Rogen;-)

cpic40c18b3829276.jpg

Raskesven

Och aborre och lake... det måste också finnas nån öring där... måste finnas!!! Att få röding här är inga problem, skitbra pimpelfiske också! :)

Få en öring där är dock en utmaning! Men jag är säker på att de finns!! :)

Mepps; sa:
Och aborre och lake... det måste också finnas nån öring där... måste finnas!!! Att få röding här är inga problem, skitbra pimpelfiske också! :)

Inget är ju 100 procentigt när det gäller fiske. Kanske du funnit en livsupppgift här?;)

Raskesven

Aktuellt

Utsidan blir mediapartner till Outdoor Festival STHLM

En stor tältkåta med många människor samlade runt
Den 23–24 maj 2026 samlas friluftsintresserade på Djurgården i Stockholm. Som Plus‑medlem kan du boka festivalens äventyrspass gratis!

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Vinn skidstavar från Akka!
Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”
I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.
Raskesven; sa:
Mepps; sa:

Inget är ju 100 procentigt när det gäller fiske. Kanske du funnit en livsupppgift här?;)

Raskesven

Skärpning! hörni. Det var inte fiskevatten som frågan handlade om utan krävande vägar till fjälls. Låt bli att förstöra en tråd till i det här forumet.

ornskar; sa:
Skärpning! hörni. Det var inte fiskevatten som frågan handlade om utan krävande vägar till fjälls. Låt bli att förstöra en tråd till i det här forumet.
Det var trådstartaren själv som gled in på fiskespåret herr forumpolisen, så jag tror inte snack om fiskevatten i krävande terräng gör så mycket.

Raskesven

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.