Söker utmanade väg i Svenska fjällen

Vill du ha en utmaning? Hämta en röding i Lilla Våndsjön, väster om Rogen;-)

cpic40c18b3829276.jpg

Raskesven

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Och aborre och lake... det måste också finnas nån öring där... måste finnas!!! Att få röding här är inga problem, skitbra pimpelfiske också! :)

Få en öring där är dock en utmaning! Men jag är säker på att de finns!! :)

Mepps; sa:
Och aborre och lake... det måste också finnas nån öring där... måste finnas!!! Att få röding här är inga problem, skitbra pimpelfiske också! :)

Inget är ju 100 procentigt när det gäller fiske. Kanske du funnit en livsupppgift här?;)

Raskesven

Raskesven; sa:
Mepps; sa:

Inget är ju 100 procentigt när det gäller fiske. Kanske du funnit en livsupppgift här?;)

Raskesven

Skärpning! hörni. Det var inte fiskevatten som frågan handlade om utan krävande vägar till fjälls. Låt bli att förstöra en tråd till i det här forumet.

ornskar; sa:
Skärpning! hörni. Det var inte fiskevatten som frågan handlade om utan krävande vägar till fjälls. Låt bli att förstöra en tråd till i det här forumet.
Det var trådstartaren själv som gled in på fiskespåret herr forumpolisen, så jag tror inte snack om fiskevatten i krävande terräng gör så mycket.

Raskesven

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips