Söker inlines kompisar i Stockholm

Hej!
Jag har nyss börjat åka inlines fitness så jag söker någon som vill följa med mig och träna inlines i Stockholms område. Nånstans centralt.
Mvh/Angela

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    63.4 KB · Visningar: 1,827
Kul att höra att det inte bara är jag som börjat åka inlines i fitness-syfte. 😊
Man känner sig ganska ensam där ute och jag har än så länge inte mött någon annan på inlines under mina turer.
Hur som helst så bor jag utanför Lund i Skåne och lite långt bort från Stockholm men hoppas du hittar någon trevlig prick att träna med.

Mvh Henrik

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Inlinesvänner

Hej, är du forfarande intresserad av att åka Inlines? Då kan jag informera dig om att det finns en grupp på Facebook som heter "Inlinessektionen" .
Gå in där och titta för mer info.

/ Urban Wedberg

Hur går det med åkandet? Började åka lite i höstas efter ett långt uppehåll (gammal ishockeyspelare) och bra sugen på att ta tag i det rejält i vår.

Bor på Kungsholmen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips