Siellajokka - Singidalen.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag gick Singivaggi i början av förra månaden, och det finns mycket riktigt en passage som kan vålla bekymmer. Den är förhållandevis lång och kräver på sina ställen att man använder händerna. Vi bestämde oss för att trotsa hällregn och hård vind, något jag verkligen måste avråda från. Det var ingen höjdare att stå på den branta slänten med veckopackning och se ner i ravinen med vetskapen om att ett fall troligen blir ens sista. Vid god väderlek är det säkerligen en spektakulär färdväg.

Tack för svaren

Tack för svaren alla. Pratade med en kompis som gjort det och han tyckte att det var skräck injagande med lite snö förhållande. Jag har en god bild av vad det är för något nu

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips