Salomon Escape 5.

Är det någon här som har erfarenhet av Salomon Escape 5? De är väldigt prisbilliga på Stadium och jag tror också att de är förhållandevis lätta och det är något jag eftertraktar. Dessutom vill jag kunna promenra längre sträckor i dem.
Så min fråga, är dom något att ha?

Jag har haft en

liknande om barnen har liknande. OK sko skulle jag säga även om t ex Alfa Hafjell sannolikt är lite stadigare och mera allround. Men Alfa har upphört med tillverkningen av Hafjell.

Thure

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
liknande om barnen har liknande. OK sko skulle jag säga även om t ex Alfa Hafjell sannolikt är lite stadigare och mera allround. Men Alfa har upphört med tillverkningen av Hafjell.

Thure

Jag är kanske lite fånig, jag har redan ett par Alfa Hafjell men mina 46:eek:r väger 1800gr.
Jag hade hoppats att dessa skulle bli ett halvt kilo lättare, men de ska ju hålla också. Vad beträffar stadigheten så är det inga problem. Jag har justerat in min skridskor enligt dina riktlinjer Thure. Så nu skulle jag kunna skrinna i ett par sandaler om det inte bara var så kallt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips