Salomon Escape 5.

Är det någon här som har erfarenhet av Salomon Escape 5? De är väldigt prisbilliga på Stadium och jag tror också att de är förhållandevis lätta och det är något jag eftertraktar. Dessutom vill jag kunna promenra längre sträckor i dem.
Så min fråga, är dom något att ha?
 
Jag har haft en

liknande om barnen har liknande. OK sko skulle jag säga även om t ex Alfa Hafjell sannolikt är lite stadigare och mera allround. Men Alfa har upphört med tillverkningen av Hafjell.

Thure
 
liknande om barnen har liknande. OK sko skulle jag säga även om t ex Alfa Hafjell sannolikt är lite stadigare och mera allround. Men Alfa har upphört med tillverkningen av Hafjell.

Thure

Jag är kanske lite fånig, jag har redan ett par Alfa Hafjell men mina 46:eek:r väger 1800gr.
Jag hade hoppats att dessa skulle bli ett halvt kilo lättare, men de ska ju hålla också. Vad beträffar stadigheten så är det inga problem. Jag har justerat in min skridskor enligt dina riktlinjer Thure. Så nu skulle jag kunna skrinna i ett par sandaler om det inte bara var så kallt.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.