• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Resekompis Till Chamonix sökes!!

Tjena!! Hade tänkt åka ner till Chamonix i sommar ett par veckor för att multisporta och klättra, skulle även vara sugen på mount Blanc... Men har det problemet att det inte finns någon som delar mitt intresse, so.. Finns det någon här som skulle vilja hänga med mig till Chamo i sommar?? Kommer bli superkul!!

reskompis

Tjena,

Kan väl så här spontant säga att jag preliminärt är på.
Ser fram emot en underbar sommar fylld med äventyr.
//Clarence

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
en till som är intresserad

hej hej...

ska också anmäla mig som intresserad!! Jag antar att det inte är en "girlpower" grej !??! *ler*

hör gärna av dig. Jag letar efter något annat än den vanliga "grabbiga" stämningen som kan uppstå när det vankas äventyr.

hej så länge / Dennis

Kul!! Näe då inte lär det väl bli någon "girl power" grej:) Det skulle vara helt kul om man skulle bli ett gäng som skulle åka ner. Skulle man åka ner med bil då eller vad har du för funderingar?

Chamonix2003

Jag och en polare skall ner i slutet på juli är det planerat. Vi har tänkt vara där i två veckor och klättra och göra ett försök på toppen. Innan vi drar ner så skall vi upp till Norge och gå en bre kurs först för att vara lite bättre förberedda.

avslutat medlem xxxyyyzzz

Gäst
mont blanc

Det här med att gå upp på mont blanc låter intressant. Jag har varit nere i cham de två senaste vintrarna och gjort toppturer. jag är preliminärt ledig i början av augusti så om ni andra hade tänkt vara där då så vore det ju grymt!!
Hör gärna av er på mail oxå då jag sällan kollar den här sidan!
Till topps! /jens

Hej alla glada klättrare,
Kommer att bila ner till chamonix i mitten av juni och vara där nere i drygt en månad. Kommer att vara där nere och klättra hela sommaren, tror dock inte att jag har konditionen inne för att göra en mont blanc bestigning. Men om någon är intresserad av att samåka eller klättra där nere så hör av er!
Johanna

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips