Recensioner- var är ni!!!!!

Näpp, nu är det dags att vi delar med oss av all prylerfarenhet som stockar sig inom oss. Lätta på trycket och skriv ett par recensioner så kommer säkert många med mig att bli glada.

Nu nu nu nu nu nu till exempel

/Jesper

Så snart jag skrivit min 20p-tenta, har själv tänkt på detta ett tag nu. Folk handlar prylar som galna, och recensionerna innebär ofta mycket gratisreklam för företagen.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
fördelen med recensioner är att andra människor i alla fall får en liten insikt om hur bra eller dålig produkten är men det säger ju inte allt.

Vad letar du efter?

Själv brukar jag bara skriva om saker jag är nöjd med och som jag har haft ett tag. Eller riktigt kassa grejor. Dom där halvbra, halvdyra grejorna orkar man ju inte bry sig om. Vissa gör det, önskar jag vore lika flitig.

En sak som saknas i de flesta rescensioner (även mina) är info om vilka andra liknande prylar man använt. Självklart har man bara positiva saker att skriva om ett par Meindlkängor om det enda man haft tidigare är såna där gula Caterpiliar eller M90.

Är det någon särskilld sorts prylar du är ute efter?
[Ändrat av Vandrare 2005-06-02 kl 19:23]

Jag har lagt upp några till, försöker jämföra med tidigare liknande prylar som någon önskade. Fick vi något svar på frågan inom vilket område du var intresserad av recensioner?

Strykarräven; sa:
Jag har lagt upp några till, försöker jämföra med tidigare liknande prylar som någon önskade. Fick vi något svar på frågan inom vilket område du var intresserad av recensioner?

Det var inte något speciellt även om jag står i begrepp att köpa en ny flytväst. Grunden till inlägget var mest att jag sett att det stått stilla ganska länge på recensionsfronten och att fler än jag kan ha nytta av lite påfyllning.

2119; sa:
Det var inte något speciellt även om jag står i begrepp att köpa en ny flytväst. Grunden till inlägget var mest att jag sett att det stått stilla ganska länge på recensionsfronten och att fler än jag kan ha nytta av lite påfyllning.

OK, fattar. Har tyvärr inte provat nå många flytvästar senaste tiden.
Har du själv bidragit nåt på senaste? ;)
/A.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips