Problem med delbar paddel

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
hej Elevkale. Du får gärna beskriva lite mer exakt hur du fick isär paddeln. Min Robson Storm med skruvhylsa sitter fast. /tack!

Bilagor

• spannband.JPG
    spannband.JPG
    52.7 KB · Visningar: 367
Smart

Jag har spelat upp stora stenblock med sådana + spett.

Spline = Ribba

Betyder väl på svenska "bomförband", (ribbor i hylsan som hindrar vridning) men jag använder det oftare inom matematiken/statistiken som ett ri (Kurvlinjal) dvs en mycket böjlig ribba på längden.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Thure, på din fråga om hylsan. Ja det är skruvhylsa och det är så idiotiskt av mej att jag inte vet åt vilket håll jag ska skruva, jag minns nämligen inte om jag fick upp den en liten bit och att den sen fastnat. Kanske nå'n vet när ni ser bilden åt vilket håll jag ska skruva. Hur jag nu gör det för den sitter rejält ??

Bilagor

• _20190416_184012.jpg
    _20190416_184012.jpg
    21.1 KB · Visningar: 306

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.