Plats i bil till Rjukan

Vi tänkte åka till Rjukan och har två platser över i bilen. Vi åker från Göteborg vid lunchtid på fredag 5 december och hem på söndag den 7, två klätterdagar alltså:)
Vi tänkte bo på Rjukan Gjestegård. Hör av er om ni vill hänga med.
Daniel 070-9922685

avslut1102

Avslutat
Jag vill med, men har ingen att klättra med. Ska ge mig ut och ragga upp nån.

Förresten, tror vi träffades vid Stora Sjöfallet i våras.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Trevligt med lite fler utsidanforister att morsa på den helgen. Jag och polarn kommer va där från torsdagkväll till måndag. :) Väl mött! Jag har alltså både transport, replagskompis och boende (dansken med den gula gamla skolan) fixat, noterade bara sammanträffandet.

Islängtan är inte nådig nu alltså!! :)

Vi kommer troligtvis åka 2 st från Götet på fredag em och troligtvis plocka upp ytterligare en på vägen. Så det finns plats för en.. skriv här eller skicka ett mail till xtian.johansson@gmail.com
Vi åker hem på söndag em/kväll.

Senast ändrad:

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Det är fullt i vår bil, vi är fyra glada klättrare som åker till Rjukan imorgon för en efterlängtad ispremiär:)

Hoppas att ni får det bra. Sjukt sugen på att hacka is. Men får vänta till Jul-Nyår då vi är ett gäng som ska till Rjukan. Det vore kanon om ni kunde avlägga en rapport när ni är tillbaka.

Ha de gött!

Klart bakåt - rapport kommer! ;-)

Kameran är nedpackad, yxorna slipade och skallen är så peppad att skägget vibrerar!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.