Plats i bil till Rjukan

Vi tänkte åka till Rjukan och har två platser över i bilen. Vi åker från Göteborg vid lunchtid på fredag 5 december och hem på söndag den 7, två klätterdagar alltså:)
Vi tänkte bo på Rjukan Gjestegård. Hör av er om ni vill hänga med.
Daniel 070-9922685

Jag vill med, men har ingen att klättra med. Ska ge mig ut och ragga upp nån.

Förresten, tror vi träffades vid Stora Sjöfallet i våras.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Trevligt med lite fler utsidanforister att morsa på den helgen. Jag och polarn kommer va där från torsdagkväll till måndag. :) Väl mött! Jag har alltså både transport, replagskompis och boende (dansken med den gula gamla skolan) fixat, noterade bara sammanträffandet.

Islängtan är inte nådig nu alltså!! :)

Vi kommer troligtvis åka 2 st från Götet på fredag em och troligtvis plocka upp ytterligare en på vägen. Så det finns plats för en.. skriv här eller skicka ett mail till xtian.johansson@gmail.com
Vi åker hem på söndag em/kväll.

Senast ändrad:
Det är fullt i vår bil, vi är fyra glada klättrare som åker till Rjukan imorgon för en efterlängtad ispremiär:)

Hoppas att ni får det bra. Sjukt sugen på att hacka is. Men får vänta till Jul-Nyår då vi är ett gäng som ska till Rjukan. Det vore kanon om ni kunde avlägga en rapport när ni är tillbaka.

Ha de gött!

Klart bakåt - rapport kommer! ;-)

Kameran är nedpackad, yxorna slipade och skallen är så peppad att skägget vibrerar!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips