Pizza på tåget Abisko-Stockholm
- Trådstartare Vandrare
- Start datum
Vandrare; sa:Jag har för mig att det ska finnas en bra pizzeria som kör ut till nögon av stationerna mellan Abisko och Stockholm. Är det någon som ett förslag på pizzeria, gärna nummret också? Jag ska åka på Söndag kl 17:19 från Abisko.
M1; sa:Det finns en pizzeria i Boden som brukar gilla när man beställer från dem. Sista gången trodde de dock att jag ljög, beställde 70 pizzor. Skall försöka ta reda på nummret. Praktiskt med boden om man har paus...
Emet
öringen; sa:Vandrare; sa:Jag har för mig att det ska finnas en bra pizzeria som kör ut till nögon av stationerna mellan Abisko och Stockholm. Är det någon som ett förslag på pizzeria, gärna nummret också? Jag ska åka på Söndag kl 17:19 från Abisko.
Testa Bite-Line i Sundsvall. Deras panpizzor äger![]()
mad as ice; sa:öringen; sa:Vandrare; sa:Jag har för mig att det ska finnas en bra pizzeria som kör ut till nögon av stationerna mellan Abisko och Stockholm. Är det någon som ett förslag på pizzeria, gärna nummret också? Jag ska åka på Söndag kl 17:19 från Abisko.
Testa Bite-Line i Sundsvall. Deras panpizzor äger![]()
Bite-Line verkar bra. Finns ju en låt om stället t o m. gjord av Kristet utseende. Förden som gillar punk.