Du är första som säger att det inte fungerar i webbläsaren. Jag är en digital nolla så kan tyvärr inte svara på det varför det inte fungerar. Jag kör med google chrome och skaparen av hemsidan (haft betalt hjälp) har anpassat sidan så den funkar i Iphonen, Iphad och min dator. Bäst syns den i min stationära datorn.Jag bara testade, kör också Firefox, men det funkar bättre för mig.
Ja, shoppingkorgen hamnar 50% utanför fönstret, men går att sido-scrolla till, därifrån funkar det bra, man kan ta sig till utcheckningen och den ser vettig ut. Jag stoppade testet där dock.
Däremot är priserna endast i EUR, även om jag valt svensk sida. Så ska det kanske vara.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Pi Smart för att minska användandet av toapapper och LNT
- Trådstartare veni
- Start datum
Hur ofta man vill tvätta den är upp till var och en. Beror på hur känslig man är. Och ens kiss luktar olika stark också. Jag är relativ okänsligt och det kan gå flera dagar innan jag tvättar den. Beror på var jag befinner mig och hur vattentillgången är. Måste jag bära med mig allt vatten under dagen eller till och med flera dagar (PCT Desert) slösar jag inte på att tvätta den. Då passar jag på tills jag kommer till ett lämpligt ställe. Visst luktar den efter 2 dagar om jag stickar näsan i.Hoppas på riktigt svar, men såhär står det på sidan:
"I vildmarken handtvätta med några droppar miljövänlig tvål borta från vattenkällor och torka i solen"
Jag är nyligen hemkommen från SWCP och haft ganska bra väder förutom sista veckan. När solen får torka den svarta sidan märks lukten betydligt mindre. Eftersom jag har en hel dröjs av prover så har jag 2 Pi Smart med mig. Lite kul att byta motiv plus att jag har en ren tillgängligt. En hänger på ryggsäcken gärna matchar färgmässigt (gillar när saker passar ihop, både kläder och utrustning) och en har jag i byxfickan. Ibland ställer man säcken ifrån sig och kollar på omgivningen och plötsligt känner man behovet av att kissa. Men i princip klarar man sig fint med en Pi Smart.
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Du är första som säger att det inte fungerar i webbläsaren. Jag är en digital nolla så kan tyvärr inte svara på det varför det inte fungerar. Jag kör med google chrome och skaparen av hemsidan (haft betalt hjälp) har anpassat sidan så den funkar i Iphonen, Iphad och min dator. Bäst syns den i min stationära datorn.
Nej, jag var den första. Hon var den andra. 😃
Det beror på layouten. Nog måste det komma utanför fönstret för dig också? Har du betalat för designen ska du abolut kräva att vederbörande gör om och gör rätt.
Vederbörande har använt en online WYSIWG editor. Och inte en med gott rykte heller.
<meta name="generator" content="Wix.com Website Builder"/>
D.v.s. man släpar och drar element i en visuell modell och så gerneras det en fruktansvärd massa "kod" i onödan. Då blir det så här.
Så här ser det ut. Det kvittar hur stort fönster man har.
Bilagor
Nej, just det jag lärt mig att toapapper och liknande tar lång tid att bryta ner. Samt att djur kan gräva upp pappret.Toalettpapper är väl egentligen inget större problem på fjället om man är lite om sig och kring sig ?
Är det rätt förutsättningar kan man bränna det.
Annars lätta lite på mossan och stoppa in, det bryts ner rätt snart plus att det inte blåser omkring eller ser illa ut.
Att bränna hör jag ofta och visst i den Skandinaviska Fjällen kan det funka men i många områden är brandrisken stor. Personligen har jag inte ens med mig en brännare.
Förlåt, ja du var först, missade det. På mina skärmar hamnar inget utanför. Hur och vida hen har använt en Website byggare med gott rykte kan jag inte svara på. Och säkert finns det förbättringar att göra och kommer förhoppningsvis bli bättre i framtiden. Men nu är det som det är och har inte råd att ta fram en ny hemsida. Jag är ett enmansföretag och har fullt upp med produkten att ro rund😊. Men ska ta det vidare till min hemsidebyggare.Nej, jag var den första. Hon var den andra. 😃
Det beror på layouten. Nog måste det komma utanför fönstret för dig också? Har du betalat för designen ska du abolut kräva att vederbörande gör om och gör rätt.
Vederbörande har använt en online WYSIWG editor. Och inte en med gott rykte heller.
<meta name="generator" content="Wix.com Website Builder"/>
D.v.s. man släpar och drar element i en visuell modell och så gerneras det en fruktansvärd massa "kod" i onödan. Då blir det så här.
Så här ser det ut. Det kvittar hur stort fönster man har.
Såg att mitt svar gick till fel person. Så kopierade in här också.Shoppingkorgen funkar inte i FF. När man lägger till en vara dyker den upp till höger, men den hamnar 50% utanför fönstret oavsett webläsare. Detta gäller oavsett fönsterstorlek (jag har en stooor skärm). I Edge kan jag skrolla så jag ser hela. Men i Firefox försvinner hela härligheten så fort jag rör skrollisten. Det finns heller ingen annan länk till shoppingkorgen, man kommer åt den bara genom att lägga till ytterligare en vara. Jag har en hel hög Pi Smart där nu. 😉
Tänkte du ville veta.
Sen har jag en fråga också. Förstår inte riktigt. Är det meningen att man ska tvätta den efter varje användning? Blir den inte, hm, inpyrd och äckligt annars?
Hur ofta man vill tvätta den är upp till var och en. Beror på hur känslig man är. Och ens kiss luktar olika stark också. Jag är relativ okänsligt och det kan gå flera dagar innan jag tvättar den. Beror på var jag befinner mig och hur vattentillgången är. Måste jag bära med mig allt vatten under dagen eller till och med flera dagar (PCT Desert) slösar jag inte på att tvätta den. Då passar jag på tills jag kommer till ett lämpligt ställe. Visst luktar den efter 2 dagar om jag stickar näsan i.
Jag är nyligen hemkommen från SWCP och haft ganska bra väder förutom sista veckan. När solen får torka den svarta sidan märks lukten betydligt mindre. Eftersom jag har en hel dröjs av prover så har jag 2 Pi Smart med mig. Lite kul att byta motiv plus att jag har en ren tillgängligt. En hänger på ryggsäcken gärna matchar färgmässigt (gillar när saker passar ihop, både kläder och utrustning) och en har jag i byxfickan. Ibland ställer man säcken ifrån sig och kollar på omgivningen och plötsligt känner man behovet av att kissa. Men i princip klarar man sig med en.
Sedan är det så att det inte är förbjudet att använda toapapper om du är skeptiskt fortsätt med det så länge du tar med det ut.
Nej, just det jag lärt mig att toapapper och liknande tar lång tid att bryta ner. Samt att djur kan gräva upp pappret.
Att bränna hör jag ofta och visst i den Skandinaviska Fjällen kan det funka men i många områden är brandrisken stor. Personligen har jag inte ens med mig en brännare.
Nja, beror väl lite på vädret och pappret men cirka en månad är det som uppges för toalettpapper att bryta ned.
Själv skulle jag tippa på lite längre.
Mitt svar gick till fel person tydligen.Du är första som säger att det inte fungerar i webbläsaren. Jag är en digital nolla så kan tyvärr inte svara på det varför det inte fungerar. Jag kör med google chrome och skaparen av hemsidan (haft betalt hjälp) har anpassat sidan så den funkar i Iphonen, Iphad och min dator. Bäst syns den i min stationära datorn.
Du frågade varför priset är i Euro. Tanken var att sälja i hela EU och då kändes det rätt. Med facit i hand gjorde jag ett misstag. Satte priset innan kronan stärktes mot Euron och kunde inte ändra det. Så har förlorat på det med tanke att nästan all försäljning gjordes/ görs i Sverige. Priset kommer att justeras uppåt när de nya Pi Smarten kommer ut. Hur och vida jag fortsätter med Euron vet jag inte för tillfället. Jag hoppas att jag kommer igång i andra EU länder också.
Nej, men det är väl inte du som ska handla? 😋Förlåt, ja du var först, missade det. På mina skärmar hamnar inget utanför. Hur och vida hen har använt en Website byggare med gott rykte kan jag inte svara på. Och säkert finns det förbättringar att göra och kommer förhoppningsvis bli bättre i framtiden. Men nu är det som det är och har inte råd att ta fram en ny hemsida. Jag är ett enmansföretag och har fullt upp med produkten att ro rund😊. Men ska ta det vidare till min hemsidebyggare
Hoppas du inte tar det som kritik. Menar inte så. Men har du betalt för det så har du blivit lurad och det tycker jag är trist. Ingen WYSIYG (What You See Is What You Get) är väl särskilt bra, men Wix hör till de mer ökända. Man använder inte en sån om man vet det minsta om HTML/CSS. Sånt där är dessutom väldigt svårt att rensa upp. Tenderar att bli värre bara. Det är enklare att börja om.
Lycka till. Hoppas det löser sig, även om jag inte kommer att bli kund. Jag kissar nog på som vanligt. 😉
4 månader har jag hört. Nåväl, jag har tagit till mig LNT och praktiserar det sedan många år och det är inget problem för mig. Det är något jag har tagit till mig från mina vandringar i USA. Säga vad man vill om USA med deras „plastik take away“ kultur men naturen tar de hand om, bättre än vad vi gör.Nja, beror väl lite på vädret och pappret men cirka en månad är det som uppges för toalettpapper att bryta ned.
Själv skulle jag tippa på lite längre.
Tack😊!Nej, men det är väl inte du som ska handla? 😋
Hoppas du inte tar det som kritik. Menar inte så. Men har du betalt för det så har du blivit lurad och det tycker jag är trist. Ingen WYSIYG (What You See Is What You Get) är väl särskilt bra, men Wix hör till de mer ökända. Man använder inte en sån om man vet det minsta om HTML/CSS. Sånt där är dessutom väldigt svårt att rensa upp. Tenderar att bli värre bara. Det är enklare att börja om.
Lycka till. Hoppas det löser sig, även om jag inte kommer att bli kund. Jag kissar nog på som vanligt. 😉
Nej, jag tar inte åt mig men blir så klart fundersam. De förkortningar som du nämner i ditt svar säger mig ingenting. Säger ju allt om mina digitala kunskaper🙄. Dock kommer jag att ta upp det med min hemsidebyggare vid nästa tillfälle.
Liknande trådar
- Svar
- 5
- Visningar
- 1 M
- Svar
- 52
- Visningar
- 4 M
- Svar
- 20
- Visningar