Paddelbilder

Ljusnan

Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.
Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!

High paddel på er!

/Marcus
 

Bilagor

  • DSC_0026.jpg
    DSC_0026.jpg
    42.6 KB · Visningar: 927
Senast ändrad:
Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.

Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!



High paddel på er!



/Marcus


Långön söder om Järvsö?
 
Långön

Jajjamän!

Det blev jag imponerad av att du såg millgard! Satt i kajaken vid karsnäsudden och fotade med mobilen mot långön. Snyggt!

/ Marcus
 
Märket

Fin överfart till Eckerö med övernattning på Märket i fint väder. Att den finländska personalen bjöd på vedeldad bastu med varmt bad i havet och i "lagunen" gjorde inte saken sämre : )!
 

Bilagor

  • 039.jpg
    039.jpg
    41.9 KB · Visningar: 806
Häftig med att bo på Märket :)

Inte varit på tur på ett tag, men har nu äntligen fixat hus med gångavstånd till egen brygga. Känns väldigt lyxig kan jag lova :)
 

Bilagor

  • _K__6791.jpg
    _K__6791.jpg
    55.3 KB · Visningar: 808
Det tror jeg på!

Her har det ikke vært voldsomt mye padling i det siste, men noe har det vært. Sist uke hadde vi workshop med redninger og sånt på Taen. Det var veldig morsomt. Mer i bloggen HER.

Så dro jeg en tur ut til Våje på Skogsøya der vi har padlehytta, nå i helgen. Jeg fikk ingen med meg dit, men det ble en fin tur likevel. Mer om det i bloggen HER.

- Redningsbildet er selvsagt fra den første, mens de andre er fra turen til Våje. Herlig sted.
 

Bilagor

  • G0010136.jpg
    G0010136.jpg
    67 KB · Visningar: 704
  • G0130540.jpg
    G0130540.jpg
    60.1 KB · Visningar: 682
  • IMG_0075.jpg
    IMG_0075.jpg
    51.7 KB · Visningar: 682
  • IMG_0067.jpg
    IMG_0067.jpg
    24.6 KB · Visningar: 709
Da er del 2 av (re)turen til Våje også kommet i bloggen HER. Inkludert filmsnutt. Men her er et par bilder. :)
 

Bilagor

  • IMG_3662.jpg
    IMG_3662.jpg
    69.1 KB · Visningar: 650
  • IMG_3641.jpg
    IMG_3641.jpg
    51.8 KB · Visningar: 698

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.