Paddelbilder

Ljusnan

Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.
Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!

High paddel på er!

/Marcus
 

Bilagor

  • DSC_0026.jpg
    DSC_0026.jpg
    42.6 KB · Visningar: 925
Senast ändrad:
Bild från tur på Ljusnan. Under senaste veckan har jag paddlat i ljusnan i hälsingland, yngaren i sörmland, storsjön vid östersund, mälaren vid stockholm, storsjön vid sandviken och öjaren strax norr därom.

Fina turer men nu längtar jag efter lite vågor, blir bråviken och stockholms skärgård i kommande vecka!



High paddel på er!



/Marcus


Långön söder om Järvsö?
 
Långön

Jajjamän!

Det blev jag imponerad av att du såg millgard! Satt i kajaken vid karsnäsudden och fotade med mobilen mot långön. Snyggt!

/ Marcus
 
Märket

Fin överfart till Eckerö med övernattning på Märket i fint väder. Att den finländska personalen bjöd på vedeldad bastu med varmt bad i havet och i "lagunen" gjorde inte saken sämre : )!
 

Bilagor

  • 039.jpg
    039.jpg
    41.9 KB · Visningar: 805
Häftig med att bo på Märket :)

Inte varit på tur på ett tag, men har nu äntligen fixat hus med gångavstånd till egen brygga. Känns väldigt lyxig kan jag lova :)
 

Bilagor

  • _K__6791.jpg
    _K__6791.jpg
    55.3 KB · Visningar: 806
Det tror jeg på!

Her har det ikke vært voldsomt mye padling i det siste, men noe har det vært. Sist uke hadde vi workshop med redninger og sånt på Taen. Det var veldig morsomt. Mer i bloggen HER.

Så dro jeg en tur ut til Våje på Skogsøya der vi har padlehytta, nå i helgen. Jeg fikk ingen med meg dit, men det ble en fin tur likevel. Mer om det i bloggen HER.

- Redningsbildet er selvsagt fra den første, mens de andre er fra turen til Våje. Herlig sted.
 

Bilagor

  • G0010136.jpg
    G0010136.jpg
    67 KB · Visningar: 702
  • G0130540.jpg
    G0130540.jpg
    60.1 KB · Visningar: 680
  • IMG_0075.jpg
    IMG_0075.jpg
    51.7 KB · Visningar: 679
  • IMG_0067.jpg
    IMG_0067.jpg
    24.6 KB · Visningar: 708
Da er del 2 av (re)turen til Våje også kommet i bloggen HER. Inkludert filmsnutt. Men her er et par bilder. :)
 

Bilagor

  • IMG_3662.jpg
    IMG_3662.jpg
    69.1 KB · Visningar: 648
  • IMG_3641.jpg
    IMG_3641.jpg
    51.8 KB · Visningar: 696

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...