Osprey regnskydd till ryggan?

Jo, jag vet. Jag ville bara se alla regnskydd de har. Måste ju ha ett som passar i storlek, så det blir Hi-Vis.

Eventyrsport där jag köpte säcken har någotsånär bra pris på skyddet också. Men jag väntar tills jag fått hem säcken och vet att jag kommer att behålla den.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Äsch. Alltid ska man bli besviken. Ryggan kom och den var ju fin, men jag tror inte den passar mig. Ska lugna mig till i morrn och testa igen, men den åker nog i retur.

Man har ju hört att Talon ska vara superbekväm, men jag får inte till den bra och plattan som remmarna är fästa på trycker mot nackkotan. Är öm bara efter att ha gått runt lite inne med ett par böcker i säcken. Kanske drar jag åt remmarna för hårt, men annars hänger den ju ut liksom.

Sånt krångel med allt. Nästan alla mindre säckar har stängning med dragkedja, är indelade i fack och en massa annat larv jag inte vill ha.Tror jag ger upp och köper en billig på Classe. Har en mindre modell av denna sen tidigare och den sitter superskönt. Det är faktiskt viktigare än vikt och märke. Att den är svart får jag väl stå ut med.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips