Ortlieb till bra pris!!!!

Var inne på http://www.globetrotter.de och där säljer de just nu backroller classic, front roller classic och ultimate 4 classic till kanonpris! Det är en jubileumsserie i orange och svart detta pris gäller.
60, 50 och 45 Euro tar dom + frakten på 15 Euro.

Gämfört med att köpa det i sverige så är detta rena fyndet!

Stefan

En uppsättning är nu beställd! Riktigt bra pris. Vad jag sett, så ungefär halva priset mot i sverige!

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Ett bra köp!!

Jag köpte själv ett sätt för några år sedan då det var rea och jag är mycket nöjd!

Köpte även low ridern DELTA som jag monterat på min stötdämpare med skivor, passade mycket bra!

De levererar dessutom till dörren för 150 sek, med tanke påa tt posten nästan tar det samma för att du ska behöva hämta ut saker där???????

Det gäller att köpa där det är billigast!

Stefan

Det lönar sig att hålla utkik på Globetrotter vid den här tiden på året. Dom brukar ha kanonpriser på Classic-serien varje år.

Kortbetalning!

Ja. Tyckte också det var superbt erbjudande och ville bäställa ett set. Problem uppstod dock när jag skulle beställa därifrån med mitt visa. Har beställt från andra sajter hundratals gånger men aldrig har jag varit med om att man efterfrågar de siffrorna. Har försökt med väldigt många olika kombinationer men har ännu inte lyckats...

SNÄLLA HJÄLP!!!

Re: Kortbetalning!

finta; sa:
Problem uppstod dock när jag skulle beställa därifrån med mitt visa. Har beställt från andra sajter hundratals gånger men aldrig har jag varit med om att man efterfrågar de siffrorna. Har försökt med väldigt många olika kombinationer men har ännu inte lyckats...

SNÄLLA HJÄLP!!!

Vilka siffror? De enda siffror jag uppgett är (förutom kontonumret då förståss...) de tre längst till höger, bak på magnetremsan.

ja

alltså... I första rutan får inte all siffror på kortets framsida plats ens. I andra rutan får de tre sista siffrorna på baksidan plats (finns även plats över). Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra. Håller på att ge upp här snart.

Jag gissar att du försöker fylla i kreditkortsnummret i rutan som är avsedd för "GeschenkCard-Nr" (=presentkortsnummer). Gör inte det, utan tryck på "weiter" knappen längst ner så kommer du till nästa sida där du kan fylla i kreditkortsnummret.

/Joakim

Shit!

Men helsikes så dum och oobservant man kan vara. Tyckte allt gick jättebra fram till det steget (har aldrig läst tyska). HAHA! Vad glad jag blir. tack så hemskt!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips