Optimus Polaris silent cap

Den ska anv i Abide på ett större vinter tält så då något mer öppet men min är fortfarande på öppet köp så finns inga ljuddämpare kanske retur får kolla på web sidor ev får man stå ut med ljudet tills en bra tillbehör finns igen ev göra en själv av koppar om man hittar ritningar.
Hellre ljud än en brännare som ej fungerar eller plast pumpar som går sönder utan ett fungerande kök kan en nödsituation lätt uppstå på vintern eller att man får avbryta turen.
Här kan man köpa brännarhatt inom eu https://i.materialise.com/en/shop/i...=interesting&pageNumber=1&pageSize=18&index=2

Det är i stål och ej bronz som tidare och ej eu utan UK så priset med alla avg med moms hantering lite under 1000 kr då jag köpt köket nytt med lilla flaskan för ca 1400kr är det för dyrt

Det är i stål och ej bronz som tidare och ej eu utan UK så priset med alla avg med moms hantering lite under 1000 kr då jag köpt köket nytt med lilla flaskan för ca 1400kr är det för dyrt
Enligt sidan som även visar priset i euro och inte pund är det inom eu.
B7B88CE7-7579-4010-98A6-A1E17773F3DB.png

800 för att brännaren ska bli tyst är för mig inte ett sämre beslut än att t.ex. köpa en kniv från Fällkniven för flera tusen kronor. Bägge är egentligen mer eller mindre onödiga och överprissatta.

Men om köparen tycker att det tillför något, och har råd -- varför inte? Det är inte direkt så att en brännarhatt eller extra kniv är de värsta exemplen på överkonsumtion. Bägge torde användas länge.

Jag har ett fult fungerande Kap-Artic som är org med hatt som dessutom är renoverat vissa tycker här att det är omodernt mitt är i nyskick och nästan tyst , och skulle ha O.P. som backupp så några hundra kr är en hatt max värd.Knivar är ju bladet det viktigaste kostar några tior även det som ämne i det bästa materialen.
Jag har knivar från de bästa svenska tillv från dalarna,men mest anv jag en liten armekniv från Schweiz får ej väga mer än 1-150 gr om man ej ska anv vedkök då tar jag en större och en liten Yxa med stålskaft.viktigaste med knivar är ju att de ska vara oöma och vara så vassa att du kan karva lite på en nagel.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips