onesie / one piece underställ/pyjamas i tjockt material

söker febrilt efter ett heltäckande underställ i "helly hansen"material.
gärna i stockholm. men inom sverige är också ok, får väl lov och beställa.
helly.jpg

känns som om detta fanns överallt förr i tiden.

Jag har haft en i blå fiberpäls. Utan luva men med inbyggda tossor och dragkedja från hals till ländrygg. Gjord av dykmärket poseidon. Tveksamt om de gör såna längre. Men nån annan gör säkert.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
I sportfiskebutiker brukar det finnas liknande modeller som är gjorda för helkropp. Jag har även sett dessa modeller i dykbutiker.

Köpte du Navigator TROY?

Senast ändrad:
Har köpt heloveraller på Inglesport i Storbritannien. Sök på furrysuit. Älskar min. Enda gången jag sovit dåligt i den var när den var indränkt i fotogen.

Jag har otroligt svårt att se dig framför mig i flip flops.

Googlade någon mer efter furrysuit? Jag fick fram en ganska salig blandning kostymer. Ingen var speciellt "outdoor".

:D

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips