Övernattningstur!

Övernattningstur 31/10

Hej.

Nu börjar det närma sig.

31/10 bär det av ut i skogen.

Ni som inte varit med tidigare turer, resumé.....

Vi träffas på angiven plats som uppges i pm från den som lagt ut turen. Dvs jag den här gången.

Självhushåll gäller, ta med något att bo i typ tält,hammock, bivi, tipi tarp..... något att sova på och i.
Mat, vatten mm... De flesta här kan nog detta så förutsättningarna för att alla håller sig torra,varma och mätta är bra!

Ses snart ute i grönsakerna!

// Andreas
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Uppdaterad anmälningslista... dock ej bindande


Anmälda deltagare:


Morgan
Mikael
Sara
Johan
Torbjörn
Ajla
Alfakrull
Fredrik
Manne



Börjar närma sig!
 
Uppdaterad anmälningslista... dock ej bindande


Anmälda deltagare:


Morgan
Mikael
Sara
Johan
Torbjörn
Ajla
Alfakrull
Fredrik
Manne
Bora
Frederico
+2-3 st till......

så dax att bestämma plats... några fler förslag ?? skicka pm till mig isf.. utskick kommer onsdag eller torsdag !!!


Börjar närma sig!
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Utskick!!!

Hej !

Har varit ute och rekognoserat ett vindskydd som kommer bli platsen för övernattningsturen.
Skickar ut position via pm. De som inte får ett Pm innan torsdag får skrika till !!

// Andreas
 
Jag är ledig torsdag till söndag så därför undrar jag om någon dyker upp tidigare. Jag kan gärna stanna 1-3 nätter.

Kör med tjejen torsdag kväll - hon har höstlov från skolan men skulle ut med farsan i helgen men kan haka på med hoj redan fredag kväll så kan vi köra nått vindskydd fredag och köra turkvällen på lördag ev t.ex.

Enkelt och bra och med vårdnadshavare - haha
 
Kör med tjejen torsdag kväll - hon har höstlov från skolan men skulle ut med farsan i helgen men kan haka på med hoj redan fredag kväll så kan vi köra nått vindskydd fredag och köra turkvällen på lördag ev t.ex.

Enkelt och bra och med vårdnadshavare - haha



Ja jag tänkte också ta hojen upp men jag drar hemifrån torsdag lunch och hittar något vettigt ställe på vägen natten till fredag så då kan vi ju sammanstråla.

Jag PM ar dig mitt nummer så kan vi snacka om det.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.