Övernattningstur!

Tack för helgen folket, bästa folket

Det kom en förfrågan om jag kunde skaka fram en bra plats i Skåne till nästa event som omväxling och jag har ett dunderställe med ved, bajamaja, rinnande vatten, rejält tilltaget vindskydd med sovplats för upp till 8 personer samt en värmestuga och rejäl plats för tält, hammock och tarps.

Samåkning bör ju inte vara ett problem och det tar ca 2 h från Gbg så det är inte alltför avlägset.

Låter det intressant så bokar vi upp en lämplig helg framöver?
 
Tack för helgen folket, bästa folket

Det kom en förfrågan om jag kunde skaka fram en bra plats i Skåne till nästa event som omväxling och jag har ett dunderställe med ved, bajamaja, rinnande vatten, rejält tilltaget vindskydd med sovplats för upp till 8 personer samt en värmestuga och rejäl plats för tält, hammock och tarps.

Samåkning bör ju inte vara ett problem och det tar ca 2 h från Gbg så det är inte alltför avlägset.

Låter det intressant så bokar vi upp en lämplig helg framöver?

Jag tycker det låter mycket intressant!
 
Och jag måste bara Tillägga att Av alla helger jag varit ute de senaste åren så går denna helgen till historien.

Bättre än så här som det var denna helgen blir det inte!

Faen vad jag skrattade och alla ni är underbara människor fast en dag till med hela ligan samlad hade inte skadat! 😉
 
Ja det var en fin helg , kom tebax te Götet idag! - drog via Kungälv ned
Körde söndagen där ute också

Zip jag fixar nya marchaller..haha - men dom gjorde nytta.
Den feta stockbiten brann hela söndagen och måndagen - bara och lägga på den igen , den har nog inte slocknat än!

Dr Mannes förslag är ett mycket episkt ställe som man kan lägga in sen när kylan kommer.
Ett speciellt vindskydd av världsklass minst sagt
 
11-13 dec är enda helgen jag kan på den här sidan av nyår så jag hoppas vi kan få till en utetur då. Fler som redan nu vet att de kan då?
 
Vad synd Torbjörn! Nu har jag och Monica pratat ihop oss och det blir iaf en övernattning nästa helg den 12 - 13 december. Hoppas att några fler vill följa med!!

Anmälda till den 12- 13 / 12 så här långt alltså
Rimn
Azalea
Ajla

Plats meddelas alla anmälda ( men det blir nära Göteborg).
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.