Nytt tält 2 mans kupol

Jo så att ibland hittar man på täLt här på sidan man missat. Northstars. Wbt2. Eller valace står de mellan nu. Mot lätt beg nallo 2 för 3700:- och Allak mycket lätt beg för 6000:- Vad skulle ni gått på gott folk

Nallo lät inte så dumt och det är ju samma duk som i Allak. Behöver du inte självstagande så tycker jag att det är ett bra köp. Obs att jag inte tycker at någon av dem är jättestora för två personer som inte är tillsammans. Slaggade med min kompis/kollega i mitt Allak och det är inte jättemycket plats vid långt och ihållande regn.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Jag paddlar ju ingetnså självstagande är inget krav, mestadels använda tältet själv, har tillgång till större TUNGT Stalon tält när de behövs plats.

Så nallo kanske vore grejen då. Eller så artic design wbt2 alt Veloce som e mycket prisvärda. Strax under 3000:- ! Wbt 2 ska ju ha bättre plats vid fötterna har man läst

det blev en lätt beg nallo 2 tält, till mycket bra pris. kommer nog bli fint att prova nästa vecka :) hoppas jag blir nöjd nästan halva nypriset. tror det itne är något 2 masn som kan slå det?

Man får gratulera. Jag är fortfarande väldigt nöjd varje gång jag slår upp något av mina två HB-tält.

det blev en lätt beg nallo 2 tält, till mycket bra pris. kommer nog bli fint att prova nästa vecka :) hoppas jag blir nöjd nästan halva nypriset. tror det itne är något 2 masn som kan slå det?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips